Sıkça Sorulan Sorular
Aradığınız sorunun cevabını bulamadıysanız hemen
Alışveriş Bilgileri
Satılan ürünler orijinal mi?
mychef.com.tr'de satışa sunulan ürünlerin tamamı orijinaldir.Ürünlerin fiyatlarına KDV dahil mi?
mychef.com.tr üzerinden satılan tüm ürünlerin satış fiyatlarına KDV dahildir.
Sipariş ettiğim ürün yanlış bedende, renkte ya da modelde gelirse ne yapmalıyım?
Ürün elinize sipariş ettiğiniz bedenden, modelden ya da renkten farklı gelirse hesabım>siparişlerim sayfasından aldığınız ürünü bulup iade talebi oluşturabilirsiniz. Sonrasında mail üzerinden size gönderdiğimiz anlaşmalı kargo firmamızın gönderim kodu ile ücretsiz geri gönderim yapabilirsiniz.
Yeni sipariş oluşturdum, siparişimi değiştirebilir miyim?
mychef.com.tr verdiğiniz siparişlerde, siparişiniz henüz kargoya teslim edilmediyse siparişlerim sayfasından aldığınız ürünü bulup değiştirebilirsiniz.
Siparişimin teslim edileceği adresi değiştirebilir miyim?
Siparişinizin kargoya verilip verilmediğini kontrol ediniz. Sipariş verdiğiniz ürün kargoya teslim edilmediyse teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Bunun için +90 (000) 000 00 00 numaralı telefondan müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz.
Ürünüm logolu veya isimli ona rağmen değişim ya da iade gerçekleştirebilir miyim?
Maalesef, logolu veya isimli ürünler kişiye özel üretildiği için değişim ya da iadesi yapılmamaktadır.
Ödeme Bilgileri
Ürün bedenini nasıl seçmeliyim?
Ürünlerimizde kadın ve erkek ayrı kalıplar kullanıyoruz. Günlük hayatta giydiğiniz t-shirt ya da gömlek bedeninize göre ürün bedeni seçiniz.
Kapıda ödeme ile sipariş verebilir miyim?
Kapıda ödeme ile sipariş almıyoruz. Kredi kartı ile veya havale yöntemiyle ödeme yapabilirsiniz.
Kargo / Ulaşım
Siparişim bana ne zaman ulaşır?
Siparişler 4-7 iş gününde alıcısına ulaşmaktadır. Kampanya dönemlerinde bu süre uzayabilmektedir. Siparişiniz kargoya verildiğinde tarafınıza gönderilen mail ile siparişinizi takip edebilirsiniz. Kargo takip için tıklayınız.
Kargo ürünü getirdiğinde teslim alırken dikkat etmem gereken bir şey var mı?
Evet. Kargo ile gönderim esnasında kargodan kaynaklı olarak ürünlerde zarar oluşabilmektedir. Bu sebeple ürünü teslim alırken paketinde ezilme, yırtılma ve ıslanma gibi bir durum olup olmadığına dikkat etmelisiniz. Böyle bir durum olduğunda kargoyu teslim almayıp kargo yetkilisine tutanak tutturmalısınız.Siparişimin kargoya verilip verilmediğini nasıl öğrenebilirim?
Site üzerinden sipariş detaylarım sayfasından sipariş durumunuzu takip edebilirsiniz.